رمضان هم تمام شد
نوشته شده توسط : مريم

آخراي رمضان است بيا دعايي بكنيم

لحظه راز و نياز است بيا گدايي بكنيم

اين خدايي كه ميبيني بالا سر ماست بزرگ است و كريم

به خدا التماس كن ميدهد جوابت را صادقانه

پس بيا كمي گدايي بكنيم

سلام به تمام دوستان

اي ي ي ي ي ي

ماه رمضان تمام شد با پلك بر هم زدني

خدايا خدايا كمي دست نوازشت را بيشتر بر سرمان بكش

كمي زشتي هامان رابيشتر ببخش

خدا جز تو كي رو داريم بهش بگيم

پس مارو رحمت كن و ببخش كه تو بزرگ ترين رحمت كننده اي دوست دارم خدايا بايت همه چيز

و

مهم تر از همه  اون چيزي كه خودت ميدوني و خودم

و خودش

يا علي

نظر يادتون نره





:: بازدید از این مطلب : 1270
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 16 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عسل خانومي در تاریخ : 1389/6/19/5 - - گفته است :
سلام مريم خانومي.خوبي گلم؟ممنون كه به من سرز دي.چشم انشالله بيشتر بهت سرميزنم. خوندي ديگه تو وبم. چند روزي نيستم.
قربانت.موفق باشي گلم.وبت قشنگه.زيبا مينويسي.@};-:)

/weblog/file/img/m.jpg
بهنام سپهر تبریز در تاریخ : 1389/6/18/4 - - گفته است :
سلام ابجیه گلممم@};-
نماز روزه تان قبول من هم دعا کن من هم شما را می کنم گلم وب قشنگی داری ابجیه گلم به داداشت هم سر بزن عزیزم نوکرتم کد قلبها را برام بفرست گلمم قربون ابجیمممممممممم گلمممم@};-=DD


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: